TRÉNINKOVÁ PORADNA

ilobr-1ZÁKLADNÍ PRAVIDLA TRÉNINKU

Důležitý je správný začátek a dodržování základních pravidel, která povedou ke zlepšení kondice, správným návykům a zvýšení výkonnosti.

Seznamte se s nimi zde

wp_20160605_13_52_31_proCYKLISTICKÝ TRÉNINK

Specializovaný trénink dovedností jízdy na kole má mnoho tváří – od zábavného hraní si v technice až po nudné najíždění kilometrů.

správný posed je základ | nauč se jezdit na MTB | rozjetí před závodem

ilobr-2STREČINK

Protažení, zahřátí a posílení těla je nejdůležitější pro zdravé překonání náročných tréninků a regeneraci. Nezapomínejte na to a správně cvičte a dýchejte!!!

1 Strečink-úvod | 2 Strečink-svaly krk | 3 Strečink-svaly šíje | 4 Strečink-svaly ramen | 5 Strečink-svaly bederní | 6 Strečink-svaly ruce | 7 Strečink-svaly prsa | 8 Strečink-svaly břišní | 9 Strečink-kyčle, hýždě | 10 Strečink-vnitřní stehno | 11 Strečink-svaly přední stehno | 12 Strečink-svaly zadní stehno | 13 Strečink-baletní pozice | 14 Strečink-ohýbače kolen | 15 Strečink-svaly bérců | 16 Strečink-svaly lýtkové a achillovka | 17 Strečink-svaly nártu a kotníku | 18 Strečink-svaly prstů nohou | 19 Strečink-svaly chodidel

POSILOVÁNÍfitcoach_postup-pro-web

Posilování vlastní vahou i se zátěží neřeší jen rozvoj síly, ale pomáhá k vyrovnání svalových disbalancí a pomáhá ochablým partiím cyklistova těla.
Cviky pro všechny partie najdete na webu fitcoach a při výběru postupujte dle tohoto obrázku:

BĚH

Součástí naší tréninkové přípravy v přechodném a přípravném období  je i běh. Využíváme především běžeckých krosů v terénu, kde nohy tolik netrpí dopady na tvrdou zem.
Důležité je především zvládnout základní prvky běžecké abecedy.
Běžecká abeceda na videu: